Mapy podróży i ciekawe miejsca

Mapy miejsc odwiedzonych podczas naszych wakacji i podróży. Po najechaniu na miejsce na mapie poniżej pojawi się jego skrócony opis (aby przejść do całości i zdjęć należy kliknąć w tytuł). Mapki się tworzą więc jeszcze chwilę cierpliwości poproszę ;-)

1. Przedreptać Świat – 6 miesięcy w Azji

Ponad 180 dni, 12 odwiedzonych krajów i 19 lotnisk. Ok 37 000 km przemierzonych samolotami, 8500 km pokonanych lądem i ponad 800 km wodą. 33 000 przeczytanych stron książek i 1 złamana noga. Mnóstwo odebranych uśmiechów i pozytywnej energii, niezwykłe krajobrazy, wiele sympatycznych spotkań i  dziesiątki niezwykłych ludzi spotkanych na szlaku. Tak w wielkim skrócie wyglądała nasza podróż marzeń … Więcej o podróży, informacje praktyczne, przygody w kalendarium podróży

2. Całkiem Bliski Wschód

Syria, Liban, Jordania, Egipt i Turcja. Niezwykle emocjonująca i ciekawa podróż, której opis uzupełniam dopiero po kilku latach. Czemu właśnie teraz ? Żeby samemu nie zapomnieć i pokazać innym, że Syria to nie tylko Państwo Islamskie. Że jeszcze nie tak dawno był to wyjątkowo ciekawy cel podróży, a Bliski Wschód zamieszkany jest nie przez terrorystów tylko  w większości przez wyjątkowo  gościnnych mieszkańców. Pozostałe wpisy i informacje praktyczne w kalendarium: Całkiem Bliski Wschód

3. Majorka hiszpania

Na Majorce byliśmy stosunkowo krótko ale zdążyliśmy ją dość dokładnie objechać, eksplorując mniej  i bardziej znane zakątki wyspy. To co warto zobaczyć na Majorce i wszystkie mniej lub bardziej ciekawe miejsca na Majorce nanieśliśmy na poniższą mapę. Natomiast informacje praktyczne i ceny na Majorce znajdziecie tu: Majorka na blogu

4. Iran się zmienia Iran flaga

Iran to jak do tej pory jedna z najciekawszych podróży, podczas której spotkaliśmy najbardziej niezwykłych, otwartych i gościnnych ludzi na Ziemi. Na mapie znajdziecie ciekawe miejsca w Iranie (aktualizujemy …;-) Natomiast wszystko o Iranie, co powstało na blogu: ceny, wizy do Iranu i informacje praktyczne znajdziesz tutaj

5. Dominikana Dominikana flaga

Dominikana to nie tylko Punta Cana, luksusowe hotele i wakacje all inclusive. Odkryliśmy niezwykle ciekawe miejsca na Dominikanie i podpowiadamy co warto zobaczyć będąc na wyspie. Część z odkryć już jest naniesiona na mapę … Pozostałe artykuły o Dominikanie

6. Oman oman flaga

Podróż do Omanu rozpoczęła naszą podróż po Azji. Po ociekających zachwytem wpisach w internecie spodziewaliśmy się po Omanie wiele. Tymczasem … było fajnie. Tylko i aż. Dopiero po powrocie do Polski, oglądając zdjęcia i porządkując wspomnienia uzmysłowiłem sobie, że może Oman nie był tak wspaniały jak przedstawiają go niektórzy ale było też lepiej niż tylko fajnie. Mapa Omanu jest w trakcie tworzenia i kilka ciekawych miejsc w Omanie czeka jeszcze na publikację …