Gwadelupa

Gwadelupa – ciekawe miejsca

Gwadelupa ciekawe miejsca,, przydatne informacje praktyczne i dużo zdjęć. Po kilku latach przerwy i ponad roku spędzonym w Azji wróciliśmy na Karaiby. Na Gwadelupie spędziliśmy niecałe 3 tygodnie szukając pięknych plaż i wędrując po parku narodowym na Basse Terre. Odwiedziliśmy również jedną z wysp z archipelagu Les Saintes.

Informacje praktyczne

W kategorii „Gwadelupa ciekawe miejsca” znajdziecie sporo informacji na temat tego co warto zobaczyć na Gwadelupie ale też dużo informacji praktycznych. Nie znaleźliśmy bowiem na polskim rynku żadnego polskojęzycznego przewodnika o wyspie (mnóstwo za to – co zrozumiałe –  jest przewodników po francusku). Dlatego poniżej przeczytacie między innymi o tym:

• co nas zaskoczyło, a czego się spodziewaliśmy
  • o cenach na Gwadelupie
  • o blisko 20 plażach, które sprawdziliśmy w poszukiwaniu tej najpiękniejszej
  • ciekawych miejscach, które koniecznie trzeba odwiedzić podczas wizyty na Gwadelupie

Jedna z 10 najpiękniejszych zatok na świecie

Gwadelupa wyleczyła nas z Karaibów, bo chociaż było fajnie, to jednak oczekiwaliśmy dużo więcej. I dopiero gdy dotarliśmy na ten niewielki archipelag i w tropikalnym upale wdrapaliśmy się na najwyższy szczyt to wiedzieliśmy już po [...]

By |2021-04-27T10:46:39+00:0015 grudnia, 2018|Kategorie: Gwadelupa|3 komentarze

Można się zdziwić czyli aktualne ceny na Gwadelupie

Bez większych problemów można znaleźć tani bilet lotniczy na Gwadelupę. Przy odrobinie wysiłku da się też zarezerwować skromny nocleg na wyspie za rozsądne pieniądze. Natomiast aktualne ceny na Gwadelupie w sklepach czy restauracjach potrafią zaskoczyć. [...]

By |2021-04-27T10:46:40+00:0025 listopada, 2018|Kategorie: Gwadelupa|3 komentarze

Sprawdziliśmy najlepsze plaże na Gwadelupie

Podobno karaibskie plaże są najpiękniejsze na świecie. Te, którymi zachwycaliśmy się na Dominikanie, w większości potwierdzały tę tezę. Przyszła pora na to, żeby sprawdzić najlepsze plaże na Gwadelupie. W poszukiwaniu tej jednej – jedynej, najpiękniejszej, [...]

By |2021-04-27T10:46:40+00:0024 listopada, 2018|Kategorie: Gwadelupa|0 komentarzy

Ostatnio dodane miejsca na mapach naszych podróży